rotate-mobile
Cronaca

Oroscopo, lo dise le stee: come vegnerghene fora dal 23 febbraro al 1 de marso

Le previsioni segno per segno della prossima settimana. Avvertenze il nostro astrologo non si è ancora ripreso dall'ultima visione: il Vicenza a 43 punti, se siete bolognesi o veronesi per voi l'oroscopo non conta

Ariete: fora fa fredo ma sentì sa la primavera, si sempre in anticipo, sarè mia inamorà? Se sì, dai che xe la volta bona. A lavoro me raccomando concentrai, colleghi semi ghi n'è in ogni stagion e i ga sempre un ombreo in man...

Toro: Sì così affidabili che i ve da tutto da fare a voialtri, sveia! Ogni tanto se poe anca dire no, mentre se ve va ben così vedì de non rompere i m... a queo che pensa a el fisco e ale done e il capo tutte le mattine. Forsa e coraio!

Gemelli: In sti giorni gavì tutti ai vostri piè, Marte venere e anca quel semo de Mercurio, non ste perdere tempo coi gratta e vinci e metive soto, che qualcosa de bon riva sempre.

Cancro: Sta settimana gavì l'espresività de un rutto in montagna, ogni cavolata ritorna indrio come con  l'eco. E ora sarè la bocca e deve da fare, che il weekend riva presto. 

Leone: Sorridi sei su candid camera! I te toi tutti par el sedere con quea criniera che fa tanto Mara Venier appena sveglia. Voialtri continuè par la vostra strada che con il bel non se magna, ma xe i altri ad essere invidiosi. 

Vergine:  Ocio a caminar sul marciapiedi: con la fortuna che ve ritrovè xe fasile pestare una m... Dai dai, sù, che se le robe xe massa facili non e ve piase gnanca. In amore mejo se ve fe rincorrere che andare in cerca. 

Bilancia: Gavì lo spirto critico accentuato come quello della suocera in visita nea casa nova, ste chieti.  Anca i altri poe sbagliare, e se meio farse volere ben accettando qualche magagna, che essere perfetti ma da soi. Ricordeveo. 

Scorpione: Gli astri i xè in  movimento  e non sol quei... sta stimana xe tutta una novità: metive l'elmetto che nei traslochi xe fasile che casca qualche mensola, ma alla fine dormirè in una casa più grande, masa bea. 

Saggitario: il film dei cavalieri deo zodiaco non xè mia andà ben ai Oscar: zero nominescion, pecà perchè el vostro segno gerà il più  figo in quea storia... El resto va alla grande, ciapeghe dentro

Capricorno: Xe come farse sù e sò le scaette de Monteberico dopo aver fumà do pacchetti de Malboro: na fadiga mostruosa. Metive le cuffie nelle recie e fasì finta de fare jogging, magari trovè uno/a sportivo/a che ve interessa. Me raccomando, però, niente tutine aderenti: non le se poe vedare.

Acquario:  Bee notizie sotto le coperte, de dormire sta settimana non si ghe in parla proprio, me raccomando però usare la testa. A lavoro inevitabilmente  sì un po' stufi e se vede... un bel caffè e passa tutto.

Pesci: Paolo Fox me gha ciamà ieri sera e me gha dito de farve i comlimenti, sta settimana diventè tutti squai, sia in amore che sul lavoro...ve o digo parchè mi non ghe credo, e sarà la solita stemana dea mutua... Liberi de sognare, ma ocio a non rimar delusi.

In Evidenza

Potrebbe interessarti

Oroscopo, lo dise le stee: come vegnerghene fora dal 23 febbraro al 1 de marso

VicenzaToday è in caricamento