rotate-mobile
Cronaca

Lo dise le stee, come vegnerghine fora dal 16 al 22 febbraio

L'oroscopo della settimana, le previsioni per ogni segno del nostro indovino. Avvertenze: a forze di infusi d'amore per San Valentino, il veggente ha litigato con venere, non gli resta che consolarsi con bacco

Ariete: una rondine non fa primavera, ma sta stemana sì massa bei e informa, fasì parfin invidia. Vardarve in faccia xè come spiare su Facebook le foto dea gente in vacansa, peso dell'abbronzatura del Carlo Conti. Ste calmi a lavoro, non tutti i se super in forma, mejo non farli rabiare.

Toro: Mercurio ve speta nell'arena: ste tenti con le ali ai piè: queo xe mia fassile da prendere e ve tocca correre tanto. Sugli spalti i colleghi ga una ciacola che ve infastidisse, ma in amore tutto fila liscio: al manco queo. 

Gemelli: ste par tirare i dadi un'altra volta, dovaria essere que bona. Rogne ghi n'è sempre, ma voialtri sì furbi e fortunà, xe ora de aprofitarne, che col secco se bona anca la tempesta.

Cancro: voi tutto e subito, sensa spetare, in amore partì come petardi a alla fine el rischio xè de tornare casa sensa niente in man. Dovì comportrve come in fila alle poste: pasiensa! 

Leone: un, do, tre.... contè fino a cento prima de versere la bocca in ufficio, e quando si fora da li, metive i ociai da sole par vardarve allo specio, si tanto bei che el soe ve basa in bocca. Se a San Valentino nulla, sto fine de stemana riva la riscossa. 

Vergine: tuti ve tira par la giachetta: imparè a dire de no, che tanto el mondo va vanti lo stesso. In amore sì a quel punto in cui el moroso o la morosa voe esser serie, e a voilatri ve scappa da ridere, prendì tempo. 

Bilancia: bene il lavoro, se sì solo stagiste/i sta settimana ve va ben, la fotocopiatrice la se rompe e ve tocca fare altro... magari qualchedun se ne accorge. Sepremo ben. Par resto niente de eclatante, mejo così. 

Scorpione: non se capissè cosa che gavì, magari ve si innamorà o forse vedare una maratona de San Remo ve ga fuso el serveo. Riciapeve! 

Saggitario: novità interessanti all'orizzonte, e forse xe ora de andare un po in vacanza, meio il mare o la montagna? Se decidì de partire ricordeve de portarve via la morosa o il moroso, i rompe le bae, ma se i resta casa xe facile che tornè indrio coi corni. Ocio. 

Capricorno: Con voialtri xe sempre: magna e tasi, prendere o lasciare. Se na bea qualità su lavoro, ma essere simpatici xè un altra roba. Par qualche amico sta settimana si attraenti come un invito a cena con Taddei: si el sugatore de calcio, queo brutto, ma brutto par davvero. 

Acquario: Xè il vostro mese, pecà che sia così corto, si peso de Mida che trasformava tutto in oro. A lavoro tutto bene anche in amore, se la gente la ve varda mae controleve in sorriso, gavì per forsa qualcosa in meso ai denti, altro non poe succedarve. 

Pesci: stasiì per scoprirve più veci, ma de sognare ancora non ve si stufà. Piccolo consiglio: l'astronauta, il pompiere e il calciatore se profession che non podì più fare, troveve noe idee: mai pensà de  versere un kebabbaro?

In Evidenza

Potrebbe interessarti

Lo dise le stee, come vegnerghine fora dal 16 al 22 febbraio

VicenzaToday è in caricamento