rotate-mobile
Sabato, 20 Aprile 2024
Cronaca

Lo dise le stele: come vignerghene fora dal 26 genajo al 2 febraro

Le previsioni per i dodici segni in dialetto veneto. Avvertenze: l'astrologo fa colazione a spritz e interroga le stelle dopo un pomeriggio in curva sud con la morosa che gli chiede cos'è il fuorigioco...

Ariete:  Giove e compari sta stimana ve voe ben, steghe drio. L'inizio xe in salita, ma dopo se cucca alla grande. Impegneve par be sensa rompere i m... 

Toro: Massa stress, basta farve cressere do b... così, specie col capo. Mejo se 'nde vanti dritti e poi ve bevì un giosso in pì al sabo.

Gemelli. Dopia personalità e dopie rogne, assè stare e deve malà. Se proprio non se poe, allora mejo sopportare. Queo che non strangola el ve ingrassa. 

Cancro: Venere ve basa in bocca e Marte ve offre uno spritz: ve va proprio ben. Ocio a non far massa festa, che dopo in ufficio i xe gelosi. 

Leone: Con sta criniera che va da tutte le parti si massa distratti, vergogneve. Mercurio viaggia con voi, ste tenti che non ve frega el portafoglio, che ghe piase bevare a sbaffo. 

Venere: Tribolare toca a tuti, anca a ti, ma en camera da letto... metì via le manette, a meno che non ve piasa cusì. 

Bilancia: Tanto par cambiare te si in equilibrio, un alto e un basso fan un guaivo. Dovaria andare tutto ben ma ocio ai stronsi. 

Scorpione: Tante decisioni da ciapare. Scialli: quello che pensè se sempre sbaia, fasì il contrario.

Sagittario: Si i mejo del cosmo de solito ma sta settimana xe noisa: bel sorriso e passa tuto. Troveve un/a moroso/a: xe la volta bona. 

Capricorno: Senza lode senza infamia, a lavoro xe meio se domandè un aumento: massa bravi. In amore tutto ben e anca nello sport,ma ocio ai corni quando che passè sotto le porte. 

Acquario: Intanto buon compleanno e dopo tenti ale merde, ne gavì sicuramente pestà una. Tranquilli, riva i schei. 

Pesci: Schei e paura mai vudi, e 'ndè vanti cusì. Il fine settimana sarà beo divertente, bisogna rivarghe. Con la morosa o il moroso, mejo non litigare, i gha rason lori.

In Evidenza

Potrebbe interessarti

Lo dise le stele: come vignerghene fora dal 26 genajo al 2 febraro

VicenzaToday è in caricamento