rotate-mobile
Cronaca

Lo dise le stee: come vegnerghine fora dal 9 al 15 febbraio

L'oroscopo della settimana: le previsioni della segno per segno all'ombra della Basilica. Avvertenze: il veggente ama le donne, il vino e la vita, ma non necessariamente in questo ordine

 Ariete: el vento astrale ve soffia a favore, Giove non fa altro che parlar be de ti e Venere in camera da letto ve tien compagnia, si bravi, bei, e anca fortuna, masa roba ocio che se fasile stancare 

Toro: una settemana in altalena, un giorno le va tutte dritte e un giorno se da tirare saracche, contenteve, che ghe xe anca chi sta peso. El segreto se trovare el pie giusto par scendere dal letto. 

Gemelli: si picà via par un filo, tegnevè ben che tira una brutta aria. A vardarve lo se capisse: sta settimana si eso dei un can con la rabia, mej starve distanti.  

 Cancro: dov' decidere tante robe, in particolare a con i coeghi, xe ora de finirla, feve ascoltar. Attenzione, però, la ragion se dei mussi o dei str...

 Leone:basta con sto muso, metive un paro de ociai da sole  e freghevene, el vostro motto deve essere: "Magno lo stesso a meso dì". 

 Vergine: Venere e marte ve sta su i c...tranquii se na roba reciproca. Riva schei ma mejo tegnerli sotto el materasso che ghe se ancora la crisi. la gente la ve stressa ma da soi a vivi de un ben, che se tanta roba. Smorsè el cellulare.

Bilancia: sta settimana la va proprio ben se andè in camporea  el moroso o la morosa non ve dise de no, anzi, i se contenti. a lavoro schiena dritta e niente bagoi, el fine de settimana arriva presto.

Scorpione: Gavi ancha massa coraio e fortuna, ma se spue massa in alto ocio che dopo lo spuo torna so e voialtri si pena andà dal parruchiere. 

Saggitario: sugare ve piase tanto, e ora su con la vita che sto giro ghe se proprio da metterse alla prova, i ve tira semi quasi tutti, ma alla fine fins voialtri. Per la serie quando el sugo se fa duro...

Capricorno: a si gente concreta, ma sta settimana sognare se poe, qualcosa portè a casa. mej condividere perchè puntigliosi come che si, a se in tanti a sopportarve, mejo essere magnanimi. 

 Acquario: semo nel vostro mese, non ve resta che sentarve e aprire i regai, mejo de cos se more. Era ora de beccarse qualche soddifasion. 

Pesci: "Gli ultimi saranno i primi" se na storia che ve ga sempre convinto poco, ma sta settimana pod anca crederghe per la legge dei grandi numeri tocca anche a voi. Godive el momento perchè non capita spesso.

In Evidenza

Potrebbe interessarti

Lo dise le stee: come vegnerghine fora dal 9 al 15 febbraio

VicenzaToday è in caricamento